News - First Comic - Latest Comic - Archive - Add To Favorites - RSS

Amy Rose with a.. SWORD!? O__O

March 20th, 2009, 10:48 pm

Average Rating: None

<< First < Previous Next > Most Recent >>

Creator's Comments

Remmis!,

March 20th, 2009, 10:49 pm

Reply

Its crappily edited.. I know..
But I made one pose of Amy with a sword for me to edit when I had this idea XD
You think the hammer was bad..
We're all doomed! XD

Its also sorta good for editing fan charatcers if anyone wants..
Even though its badly done.. Meh XD

Advertisement,

October 14th, 2019, 3:19 am

Reply

Viewer's Thoughts

RenTech,

March 20th, 2009, 11:08 pm

Reply

It's actually alot better than the other things JUST LIKE THIS that i've seen before.

FatalRetribution,

March 20th, 2009, 11:12 pm

Reply

You stole my Number one student..

RenTech,

March 20th, 2009, 11:20 pm

Reply

If you talking to me.....I hope your ready to battle for whats on meh head
:D

robybang,

March 20th, 2009, 11:38 pm

Reply

You should have put her in a Kill Bill style jumpsuit. Or maybe something from Soul Calibur...

FatalRetribution,

March 20th, 2009, 11:54 pm

Reply

Why must i battle you for a student that YOU stole from ME?

RenTech,

March 21st, 2009, 12:07 am

Reply

Because she's MINE now >:D And I ain't gonna give her up without a fight
(not my student btw, also hope your joking like I am, cuz I tend to unknowingly get into flame wars without knowing it. Just wanna know if we're on the same page ;-;")

Bring it mothafucka

FatalRetribution,

March 21st, 2009, 12:25 am

Reply

Oh, I'am joking around lol
I dont really wanna have an unnescessary battle though.

RenTech,

March 21st, 2009, 12:46 am

Reply

Ze battle is a myth :3
I say we"Share"Your student and MY jamie?

FatalRetribution,

March 21st, 2009, 12:52 am

Reply

Share? That's very reasonable. I like that idea.

I still wonder if you're in love with her though..

Remmis!,

March 21st, 2009, 6:00 am

Reply

<_<
I BELONG TO NO ONE!
-Flee's-

kingsamurai,

March 21st, 2009, 8:53 am

Reply

that sword is apparently a dildo in disguise

RenTech,

March 21st, 2009, 11:10 am

Reply

;-;
oh yeah, xadiss. I lul'd ALL over the place.

Whip the Rabbit,

March 21st, 2009, 10:01 pm

Reply

We're screwed ovar. ;.;

Post A Comment